Knowledgebase
 News Categories

How to use LMRA Clients E-support Center?

RSS Feed
Latest Updates
Mar
24
Posted on 24 March 2014 03:01 PM

عملائنا الأعزاء،

إستناداً للمادة رقم 26/ب من قانون تنظيم سوق العمل (19) لسنة 2006، سيتم إلغاء جميع تصاريح العمل السارية للعملاء الذين تخلفوا عن سداد رسوم ومستحقات الهيئة لمدة تزيد عن ثلاثة أشهر من تاريخ الاستحقاق خلال أسبوع من تاريخ هذا الإشعار.

وعليه ننوه إلى سرعة المبادرة في دفع المتأخرات لتجنب إلغاء تصاريح العمل السارية.

 

شاكرين ومقدرين حسن تعاونكم.

 

Dear valued clients,

In accordance with article 26/B of the Labour Market Law (19) 2006, kindly note that all valid work permits of clients with overdue invoices for more than 3 months from due date will be cancelled within a week of this notification. It is highly advisable to pay all overdue invoices during the mentioned period  to avoid the cancellation of valid work permits.

 

Thank you for your cooperation.


Read more »



Dec
19
Posted on 19 December 2013 09:36 AM

Dear Valued Clients:

Kindly note that an unknown person with email address “n0repIy@lamra.br” is trying to extract personal data from LMRA clients through an email containing a link similar to LMRA website “Expat portal Section” .You are Kindly requested to NOT SUBMIT any information through this link. Please note that LMRA does not and never shall send emails requesting you to provide, update your personal/account information or otherwise confirm this information over the phone, SMS or by email.

عملائنا الاعزاء

الجدير بالذكر أن هناك شخص مجهول أرسل رسائل من البريد الإلكتروني التالي "n0repIy@lamra.br"  محاولاً استخراج بيانات  شخصية من عملاء هيئة تنظيم سوق العمل من خلال رابط افتراضي مشابهاً لموقع هيئة تنظيم سوق العمل " القسم  المخصص لمعلومات العمالة الوافدة "، يرجي عدم إضافة أي معلومات من خلال هذا الرابط . هذا و للعلم  أن هيئة تنظيم سوق العمل لم و لن تقوم بإرسال رسائل عبر البريد الإلكتروني تطلب منكم تزويدنا بأستحداث بياناتكم الشخصية أو معلومات عن حساباتكم أو التأكيد من صحة هذه المعلومات  عن طريق الهاتف او الرسائل النصية او البريد الاكتروني .

 


Read more »




Clients E-support Center - Labour Market Regulatory Authority